Kizlar 40+2 olduk ama tık yok bugun nstde ufak ufak sancilarim cikmis ben bisey hissetmiyorum henuz o yuzden doktorum yarin agrini baslaticam dedi ama cok korkuyorum propes vericem dedi ne oldugunu bilen var mi suni sanciyla ayni sey mi demek oluyo boyle dogum yapan var mi bilgisi olan yasayan varsa anlatabilir mi🙄