Arkadaşlar 21+6 yız biz, bir hareket hissediyorum sonra bir kaç gün ses seda yok. Yarın Prof. Altan Cebeci'de detaylı ultrasonumuz var. Umarım her şey güzel çıkar.
Sizler neler yapıyorsunuz? Hareket konusu normal mi? Yoksa sürekli hissetmek mi lazım bu günlerde?
Detaylıya girdiniz mi?