Bütün mamaları kullanmış bi anne olarak evolvia diyorum içeriğinde omega 3 var bi çok mamada yok Biberon olarakta avent dr browns lansinoh üçünüde kullandım ve tabiki lansinoh mükemmel bi biberon keşke baştan alsaymışım .. kuzenimde Pazartesi ikizlerne doğum yaptı o da bu markayı aldı tavsiyem üzerine ve sütü onun gelmedi malesef bi göğüsünde varmış mama takviyesid yapıyor mecbur çok memnun biberondan o da şimdiden 🙂 önerilerim bunlar canım inşaAllah sütün bol bol gelir ve gerek kalmazz😊