Kdzeregli Yarın kısmetse tetanoz aşısı olucam yalnız bişey merak ediyorum kol ağrısı çok aşırı mı oluyor? Yani yemek yapamayacak kadar ağrır mı? Ona göre bütün yemeklerimi bugün yapıcam 🙈😂
1dem Kdzeregli ağrısı oluyor ama yemeğe engel değil. Yani ben yaptım. Biraz da size bağlı. Ama siz yinede yapın 😇
Yenianneadayi2208 Kdzeregli Ben geçen hafta ptesi oldum.İlk gün turp gibiydim ama salı sabahı kolum baya kötüydü canım ama yemek yapmama çok engel değildi.Kolum sadece göğüsten yukarı kalkınca aşırı ağrıyordu.Ağrım 4-5 gün sürdü.
nurellaam Kdzeregli gerçekten bu kadar can yakıyor mu bilmiyorum. Ben iki dozda da hiçbir şey hissetmedim ☺️
Bsrkckrsln Kdzeregli bende iki tetonoz aşısını da yaptırdım ikisinde de ağrım olmadı sadece hafif morardı okadar.
Prens_annesi3 Kdzeregli ilk gün hiç olmadı bende ikinci günde hafif hafif oldu ama ben yemeğimi de yaptm misafirim geliyodu evimi de topladım temizledm ağrı konusunu bu kadar büyütmeyin bence 🤗
Kdzeregli Prens_annesi3 tecrübeli olmadığım için dışarıdan aldığım duyumlar sonucu korkuyorum tabi haliyle 😊
Sum50 Kdzeregli benim ilk dozda hiç ağrım olmadı ama ikincisinde sanırım kendimi biraz sıktım sonrasında biraz ağrı olmuştu. Hiç elini kolunu kaldıramayacak kadar değil ama kas ağrısı gibi. Günlük aktiviteleri yapmakta zorlanmazsın diye düşünüyorum :)
Aysemhmt Kdzeregli dün aşı oldum herşeyimi kendim yaptım yemek temizlik falan cok aşırı agrım olmadı gece sadece biraz agrı yaptı o da cok değildi bugun daha iyiyim korkulacak gibi değil ama her bünye de aynı olmaz
Mebos Kdzeregli yemek yapmaya engel değil canım ilk dozda ağrım sızım olmadı ama ikinci dozda hafif şişme ağrı oldu ama iş yapamaya engel değil canım ☺️