ygoren Ben Sedef Hanima takipliyim memnunum. Bence cokmfazla dusunme 2 si de birbirinden iyi doktorlar. Ama Sedef Hanim daha tecrubeli, daha sakin, daha yogun. Elif Hanim daha enerjik 2 si farkli yapida ama 2 sinden de kotu bir yorum gormedim istisnalar haric. Ama ben Sedef Hanim diyorum.😊