Damlasglm Merhaba hamişdaşlar 🤗 yurtdışında doğumumuz gerçekleşeceği için oğlumuza bir yabancı bir türk isim bulmaya çalışıyoruz. Çifte vatandaş olacak nasip olursa (Türk-Amerika)🙏 Yabancı isim konusunda önerilerinize ihtiyacımız var. Tüm önerilere açığız 🤗
TwinsmomDA Damlasglm bizimde çifte vatandaş olcak ama hiç böyle düşünmemiştim 😁 kolay gelsin şimdiden
Hayraz Damlasglm benim gelinde orda doğum yaptı yeğenimin adını robert leon koydular kardesimle türk isim yok 😬
Symirna Damlasglm merhabalar bende abd deyim:)biz derin koyacagiz tavsiye ederim:)okurken yabanci isim gibi uyumlu olabilir:)sitede yaptigim arastirmada da uygun oldugu yaziyordu😍
Damlasglm 2cocukluhayatadogru Türkçe ismi de tam bir kaos, kocaman bir liste var elimde doğumdan sonra kura çekicez içinden. Son an heyecanı 😂😂
Hande123- Symirna merhaba ben de kızıma Defne koydum yurtdışında Daphne olarak geçtiği için. Şimdi ikinci gebeliğimdeyim henüz cinsiyeti belli değil ama yine kız olursa derin ismin nasıl telaffuz ediliyor?
Damlasglm Leo gerçekten söylenmesi de anlamı da güzel bir isim, kulağa da hoş geliyor. Yazdım bunu listeye 👍🤗
Symirna Hande123- merhaba uzun zamandir girememistim kusura bakmayin.Ben ogluma Darren Derin koydum ikisininde okunus tinisi ayni .Hayirlisi ile kucaginiza alin bebisinizi insalllah😍
Hande123- Symirna merhaba,bebeğim erkekmiş,Deniz düşüyorum Denisse olarak kullanır diye.Derin’i hep kız ismi olarak düşünmüştüm aslında,kızım olsa Derin koyucaktık
egeansea Damlasglm Atlas Hem ingilizce hem türkçe :) Aren (Eren diye bir karakterin ünlenmesiyle türedi. Eren diye okunuyor)
Symirna Hande123- benımde kızım olucak bızde bu sekılde dusunmustuk :) Hayırlısı ıle kucagınıza alın yavrucagınızı:)