Esraeslem karaciger enzimlerinin yüksek çıkması gebelik kolestazı hastalığı demek oluyo benimde öyle olmuştu birden kaşıntı ile başladı benimkisi çok yüksek çıktıgı için direk bebeği almamız lazım dedi doktorum ve 36 haftalık sezeryanla bebeği almışlardı.ama üzülme dahiliyeye gönderdiyse ilaçla durdurulabilcek durumdadır eger çok yüksek olsaydı hemen alırdı doktorun