Merhaba ben 38 haftalık hamileyim, Bugün kontrolümde bebek baş çapı anne kanal genişliğine göre sınırda dedi doktor. İstersen beklemeyelim sezeryanla alalım haftaya yokum 1 hafta izinliyim dedi , ya da istersen normal doğumu deneyelim ama bebek kanala girmezse o zaman da sezeryana çevirmemiz gerekebilir , ben yokken başka dr girebilir falan dedi. Normal doğum u bekleyelim dedim. Siz ne diyorsunuz? Sizce doğru bir karar mı verdim ?