Sg2020 kayseri_1234 o zaman unisex bi isim demek ki kimin ne hoşuna giderse onu tercih ediyor ☺️ Benim de ikizlerim olcak inşallah biri kız biri erkek 🤗 kıza hala isim düşünüyoruz sizlerinde aklında olan isimleri paylaşırsanız sevinirim 🥰