Doktora gittik kordon sarkması diye bebegin pletanstasında boluncuk gibi bişey vardi doktorum kordon sarkması dedi ama hastaneye yönlendirdi hastanedeki doktor kist var dedi suyun fazla dedi dowb sebdromlu olabilir dedi karnımdan su alacakdi aldirmadım ne olur bana dua edin saglıklı olsn bebegim bu mübarek günde bnada dua edin hayırlısıyla saglıklı sıhhatlı olsun bebegim