Bgmbyz 2018 de ilk gebeligimde tetomoz vurulmustum şimdi gene hamileym 8 ay sonra genee hamile kaldım tekrar asi vurulmak zorunda mıyım asi süresi 3 yıl miydi?
Faray Bgmbyz Yaptırdığın doza göre koruma süresi değişiyor. Sağlık ocağında vurdurduysan karnen vardır bakabilirsin
Deletedmom124 Bgmbyz benimde 2. Gebelik 3. Asimi yaptırdım 2 tane kaldı her yıl 1 tane yaptıracağım 10 yıl içerisinde 5 e tamamlamak gerekiyor Muş tam koruma oluyormuş o şekilde
Mororkide Bgmbyz sımdı ebeyı aradım bende bu yuzden 14+4olduk gıtmedım bır ası 5sene koruyo dedı gun verdı gelecek aya gel yapalım dedı kızımda bı tane vurulmustum ben ıkıncıye ebeler aramadı bende bılmedıgımden yaptıramadım bu yuzden yapıcakmıs toplam 5igne vurulurmus
Bgmbyz Karnem yok kim.bilir nerde ama ağustosta Vurulmuşum ilk dozu not almisim ikinci dozda Eylül olması lazm 2018in ozman bı toz da bu sene için mi vurulmak gerekiyor yani 😳
Mororkide Bgmbyz valla elımde olan bıse degıl asırı korkuyorum kızımda erken dogum rıskıyle gıttıgımde cıger gelıstırıcı yapıcaz dedılerdı anammm geberdım o ıgneyı vurana kadar bı saatte anca yapmıstı ebeler😂🤣
ipekgul Bgmbyz 2018de hamileliğimde tek doz yaptrmştm şimdi yine hamileym doktormda sağlık ocağıda gerek yok dedi yaptrmadm cnm
Burcu089 2 tanesi hamileyken, 3. 1 yıl içinde geriye kalan 2 tane sanırım 3 yıl içinde yapılıyor. 5 e tamamlamak gerek, 5 e tamamlayınca tekrar vurulmaya gerek kalmıyor