sdnrkya isysn etmek olmasın ama imtihanım bitmedi demekki küçük yaşta babamı kaybettim en büyük imtihan o derlen. En sevdiğim kuzenimi kaybettim şimdimde evlat istiyorum rabbim inşallah nasip eder gerçekten o kadar içten diyorum ki bunu isteyen herkese nasip etsin yarabbim çünkü içim acıyo kalbim acıyo artık eğer yakınım veya çok sevdiğim birisi değilse bebeğini seçebiliyorum hemde çok ama başkasının bebeğine bakınca ağlıyorum üzülüyorum çok kötüyüm psikolojim o kadar bozuldu ki anlatamam size kimseye derdimi açamam kapalı kutuyumfur ben. İçim o kadar daraldı ki artık kusura bakmayın gerçekten