Ayb-izmir benim de kedim var, 5 yıldır bizimle ve hamileliğimi ilk duyduklarında artık kediyi verirsin birine diyen densizler çıktı. Hiç acımadım, siz ikinci çocuğunuz doğacak diye ilkini verdiniz mi başkasına dedim.
bizimki normal bir insanın doktora gitmesinden çok veterinere gidiyor aşısıdır, iç dış parazit iğnesidir vs vs.
alıştırma konusuna da yavaş yavaş önce bebeğin giyilmiş giysisini koklamasını sağlayarak başlayacağız. İlk etapta göstermeyiz. Önce kokusunu alsın hem benden hem de bebek giysisinden :)