Size bir şey soracağım bugün ikinci düzey ultrason için doktora gittik, bütün organları elleri bacakalri herşeyi normaldi bebegimin sadece beyninin sağ ve solunun sıvısının ölçümü 10 mm. Cıktı ve doktor bey bize sınırda olduğunu söyledi ileri doğru atarsa başka testler yapılması istenebilir tarzında birşeyler dedi. Ama azalmada olabilirmiş yalnız ben çok üzüldüm eşimde aynı şekilde bu şekilde başına gelip sonraki haftalarda değişimi olan oldu mu? Yazarsanız çok memnun olurum.