Nurunilkmucizesi Merhaba arkadaşlar dün detaylıya girdim doktor 1saatten fazla bakti ve göbeğime cok bastirdi kasıklarımada şimdi göbek deliğim aciyor yasayan varmi? Korkulacak birşeymi?
Zehra321 Nurunilkmucizesi yok canım benim de karnım çok acımıştı dönsün diye çok bastırmıştı ama her bastırdığında korkma bebeğe hiç bir zararı yok demişti 😊
Musel Nurunilkmucizesi 1 saatten fazlamı baktı 🤔 benimki 15-20 dakikada bitti acaba bebeğim hareketliydi çikolata yemiştim ondan kaynaklımı
Nurunilkmucizesi Zehra321 ya dün acımadida bugun gobek deliğim aciyor egildiğimde yada pantolon oraya denk geldimi canım sıkıldı sağolun🤗
Nurunilkmucizesi ZEREN29 4 aşamadan olusuyor 12-13 hafta , 18-22 hafta, 23 -25 hafta ve 28-31 hafta diye bu hastanede yaptirdiklarimdan değil dişarida yaptirdim. 18+3 ‘de Allah’ın izniyle yaptirdim.
Nurunilkmucizesi Musel bilmiyorum ki ciddi anlamda saat tuttuk 1 saati geçti . Ama bu dişardan hastanede değildi hastanedeki doktorumuz 10 15 dk bakıp birakiyor
Musel Nurunilkmucizesi bende üniversitede yaptırdım ama dediğim gibi hem hafta olarak sizden ilerdeyim hemde benm bebeğimin pozisyonlarını çok iyi yakaladı 😊
Nurunilkmucizesi Musel doktorda yakaladı ama kendi vucudumda dahi o kadar damar bilmiyordum Allahtan korkmayan kafirdir ya cok tuhafmiş Allah sizede bizede sağlıkla aıhhatle kucaklayip sağlıkla sıhhatle büyütmeyi nasip etsin