Ayseyucel33 Kızlar ya canım acayip hamburger çekiyor burger king big King menü varya o benim favorimdi hamile olduğumu öğrendiğimden beri yemiyorum aburcubur da, yemiyorum diyebiliriz az yiyorum ama canım big King çekiyor napıcam bilmiyorum sizce, yesem ne olur ki 14+2 yim
Ayseyucel33 Deletedmom124 ya hani zararlı ya bebek için Bi sıkıntı olurmu diye korkuyorum açıkçası bu şekilde beslenmek doğru mu
NisaMomy Ayseyucel33 20+3 üm şimdiye kadar neredeyse15 kere yemişimdir🤣🤣 canım istediğimde de yiyiyorum
Gzemarss Sıkıntı olmaz yenilebilir diyorlar canim ben en son yiyip istiğfar edince soğudum bende delisiyimdir normalde 😀
civcivimmm Ayseyucel33 canın çekiyosa ye bişey olmaz millet sigara içiyo sen hamburger yemişsin çok mu 😀 valla bende canım isterse abur cubur tatlı vs yiyorum ki bence kilo alma açısından sakıncalı heleki zayıfsan hiç düşünme benim yerimede ye 😍😀
minikmelegim_ Ben her disarida gezmemde sagliksiz besleniyorum yani yiyorum hamburger filan. Bence sorun olmaz 31 olucaz hala yerim yani:)
Ayseyucel33 Valla doğru söylüyorsunuz ve karar verdik eşimle ben evde yapcam, hem daha, sağlıklı olur en azından elimden, de geliyorken böyle şeyler sadece ekmeğini hazır alcam
Yenianneadayi2208 Ayseyucel33 Dışardakilerin içine ne koyuyorlar bilmiyorum.Ama asla evde yapılan dışarıdaki kadar lezzetli olmuyor 😂 En azından o tadı ben alamıyorum