Merhaba arkadaşlar 19+3 gebeliğim bel ağrılarım başladı evde bir iş yapamıyorum yaparsam ertesi sabaha kadar cekiyorum acıyı sol bacağımı kaldırıp Adım atmakta bile zorluk cekiyorum. Dışarı çıkmıyorum çünkü çıksam eve geri döneniyorum agrıdan benim gibi bu durumu yaşayan var mı ?
Not : dr la görüştüm yarın muayenede gidiyorum gitmeden sizinle rahatlamak istedim 🤗