Sivas580 benim de ayrıntılı ultrasonda 21. Haftada böbrekte biraz genişleme olduğunu söyledi radyolog,
ama zamanla geçen bir şey bu haftalarda olabilir takılmana gerek yok kendi dr un takibini yapar doğumdan sonra da bir ultrason çektirirsiniz aklınızda soru işareti kalmasın isterseniz dedi.. bakalım takibini yapıcaz ama çok önemli bir durum değilmiş