Fatima7 Kızlar 1 hafta once yatısım yapıldı tansyondan dolayı bir hafta sonra cıkıcakdımki 3 cm acıklıkım oldugunu dun oyrendim dunden bugune kadar az az kahve rengi akinti gitdi bugun wc de daha katı sumuksu yogun kırmızı kahve rengi akıntım oldu ya ne sancı var ne agrı noluyorya doktor normal diyo kim bu durumla karsılasmıs dogumu baslatmak icin ne yapıym hıc sansım yok
Kbrbydk Fatima7 nişan gelmiş muhtemelen başlar Sancılarınız yakında. Bol bol yürüyün, comelip kalkin, merdiven inip çıkın ,pilates topu varsa onda kalcanizi yuvarlama hareketi yapın bunlar iyi geliyormuş