Glsm3553 Merhaba hanımlar hamilelikte akıntısı çok olan varmı fazla akıntı iyi değil dedi doktor donaxyl fitilini verdi bunu kullananlar varmı ben bir yandan bebek için kullanmak istiyorum bir yandan da kararsızım😏