Ayrıntılı ultrasonda bebeğimin ayağa içe dönük gözüküyor doktor anne ksrnındaki pozisyondn olabilir dedi doğumda belli olur dedi eğer gerçekten ayağı içe dönükse ortepedi tedavi eder dedi. Sorum şu ki içe dönük denilip ayağı normal doğan oldu mu yada içe dönük olanlar nasıl tedavi ettirdi