Valla ben 16 dan sonra hep stresliydim ne zaman hissedicem bişey mi var diye ,forumda bazıları yok12 de hissettim 15 te hissettim 20 ye kadar net hissetmen lazım vs dedikçe moralim bozuluyordu ama ben 21 in sonunda hissettim hatta oda tam değil emin bile olamadım suan 26 haftadayım net şekilde şuan hissediyorum ama bazen bazı günler hala hissetmiyorum onun için hissetmeyen anneler veya niye hala hissedemedim diyenler kendini strese sokmasın her bünye AP ayrı bazen hissetseniz bile ayırt edemeyebilirsiniz