Gozdemalgac Kızlar selam 39+2deyiz bende hiç doğum belirtisi yok. Bebişimde kilo alıyor zaten doktorlar 4 kilonun üstünü doğuma almıyor. Bende eğer birkaç güne gelmezse sezeryana dönmeyi planlıyorum sizde durumlar nasıl?
Fdle Gozdemalgac 38+1im bende de hiç belirti yok ve ben çok yoruldum artık hamilelikten bir an önce hayırlısıyla doğurmak istiyorum 😔
Nur_arkn Gozdemalgac 38+5 sancılarım vardı 3-4 gün önce nst te bugün kontrole gittim sancı filan kalmamış 🙁doğmayacak sanırım
Gozdemalgac Fdle hiç sorma ilerledikçe soran da bitmiyor. Hadi doğurmadın mı bilmem ne sürekli stres oluyorsun. Sağlıkla gelsinler inşallah
Fdle Gozdemalgac kesinlikle ctesi günü çatı muayenem var inşallah doktor açıklığın var deyip yatırır o günde doğururum hayirlisiyla diye dua ediyorum 😊
Gozdemalgac Nur_arkn 39+2deyiz aslında 42ye kadar bekleyen varmış ama benim bebeğim büyük şimdiden 3500un üstüne çıktı 😕
Nahidedemirel Gozdemalgac benim 37+4 de 3400 dü ama doktor bu tahmini dedi makina net gostermeyebilirmiş
Nur_arkn Gozdemalgac ya bana en son 3200 demişlerdi şuan başka doktora gittim 3 ün üzerinde dedi başka bişey demedi 38+5 im pzrtesi geri gel dedi inş doğururum o vakite kadr🙁