Elif578 NurcanVolkan hiç acımıyor ya minicik bişey ztn ilk gün sorun yok ikinci gün agrı ve kolda bi ağırlık oluyo buz koymuştum ben hafifletmişti şuan bişeyim yok oldum kurtuldum 🙂
NurcanVolkan Mslm doktor söylemiyor zaten sağlık ocağı arıyor yani kayıtlı olduğunuz bir sağlık ocağı varsa doktora gidince siz onların sistemine düşüyor arıyorlar çağırıp sorular sorup bildiler veriyorlar aşı zamanlarında arıyorlar yani doktor söylemiyor bunu
Mslm NurcanVolkan ha anladım canım ben yurt dışında yaşıyorum ev doktorun oluyor bura ama Onlar da hiç arayıp bişey demedi şu an 27+2 deyim zamani da geçmiş galiba
ggulayy NurcanVolkan yoo 2 kere yapılıyor. 10 yıl korumasını istersen 5-6 doz mu ne yapılıyormuş onun istersen 6 ay sonra gel dediler
Sueda29 NurcanVolkan ben 21 de vuruldm cnm ilk dozu .17 de yapalm demişti yaptrmamıştm.21 de doktrma sordm yaptıraym mı diye yaptr dedi.
NurcanVolkan Sueda29 yaa iyi bari geç falan değil o zaman bende bebeği hissetmediğim için yaptırmamıştım genelde yazanlarda 20 21 hafta arasında yaptırmışlar içim rahatladı 🤗
Sunay10_ NurcanVolkan hiç bir sorun olmaz canım sağlık ocağında o cıhazla zor bulunuyor bebeğin kalbi benimde baya uğraştı dünde iki doz aşımı oldum bende
NurcanVolkan Sunay10_ evet ya minnak bir cihaz zor buldu bebeği yok toplandı biryere tekme attı kaçtı falan dedi sonra kalp sesini duyduk bozuk radyodan gelen ses gibiydi