Ben 3 yil ha bugun hamile kalirim ha diger ay derken en az 1.5 yil cogu ay pes pese biraz ara verip tekrar doktorlarn baslatmasiyla uzun bir sure kullanmis oldum tedaviler o bu derken olmadi hic gebelik.en son 3 4 ay hic kullanmadim ve gebe olgumu ogrendim vitaminlerimde ara ara baktirdigimda hep yuksekti folik asit zaten. hic dusuk cikmadi devamli kullandigim icin.gebelik ogrenince hemen dr baslatti ama hic folik asit kullanmadan gebe kalan sonra baslayan arkadasimin da nur topu gibi bebegi oldu