ysmngry Kızlar öyle zormuş ki hastalık. Dört gündür bırakın iyileşmeyi daha da kötüye gidiyorum. Şiş bademcikler, öksürük, akan burun ve geniz, halim dermanım kalmadı artık. 😑
Fdle ysmngry benimde boğaz agrım var ve öksürük 38 +1im hamileliğimin başından beri neredeyse 2 haftada bir hasta oldum o kadar da meyve yiyorum nereye gidiyor bilmiyorum
H_minsna ysmngry Aynı durumdayız ateş geniz akıntısı oksuruk doğumda az kaldı korkuyorum her an sancılanıp bu şekilde gidip doğurcam diye 😣😣😣
Adel001 ysmngry [silindi] Ayy kızlarr neler yapıyosunuz banada söyleyin boğazımın sağ tarafı acıyor şişiyor galiba😫 ateşimi kendim doğal yollarla düşüre biliyorum ama bu nasıl geçerr
ysmngry [silindi] artık sinirden ağlayacağım. Ben öksürdükçe yavrum içerde nasıl hopluyor kim bilir 😓
ysmngry tatlicianne gebelikte her bitki kullanılamıyormuş. Zararı olur mu bilmiyorum zencefilin ama doktorum nanelimon ve kuşburnu önerdi 🤰🤷♀️
[silindi] ysmngry ay bende onu dusunuyorum bana ne olursa olsun cocugum saglikli olsun kafasindayim suan
ysmngry H_minsna Allah acil şifa versin canım. Valla bugün de geçmezse ben hastaneye gideceğim. Günden güne kötüye gidiyor çünkü
ysmngry Adel001 canım doktorum nanelimon ve kuşburnu önerdi. Bol meyve. Bunun dışında ben sıcak suya bal ve bol karabiber koyup içiyorum yakıyor boğazımı biraz da olsa rahatlatıyor.
[silindi] Adel001 canm ben once dus aldim ilik suyla sonra zencefil cayi yaotim icine limon bal karistirdim ictimsimdi uzaniyorum bogazim gecti gibi ama burun akintim gecmedi
Seyma_Eren ysmngry bir göğüs hastalıklarına görünebilirsin hamilelere verilecek ilaçları veriyorlar ben o şekilde toparladım çok şükür yoksa ilaçsız kolay kolay geçmiyor benim evde denemediğim şey kalmamıştı
ysmngry Seyma_Eren olmadı öyle yapayım canım. Hastaneler de mikrop yuvası resmen. Zaten sora beklerken orda kaptım bu illeti de 😑😓
ysmngry Adel001 valla el mecbur canım. Yana yana içiyorum yoksa öksürmekten kan tadı geliyor artık ağzıma 😓
Busbusvehashas ysmngry 20-27 haftalarım arasında komple hasta geçirdim. Eziyet gibi geçiyor hamilelikte hala boğazımdaki gıcık geçmedi ama ben yıldım 🤷🏻♀️
Busbusvehashas ysmngry öksürmekten korkma🤷🏻♀️ Bilimsel olarak ciddi düşük tehlikesi yoksa hapşırmak veya öksürmek olsa olsa sadece geçici kasılmaya sebep olur o kadar. Doğru pozisyonda doğru nefesle öksür kendini tutma. Ben ciğerim sökülür gibi öksürdüm haftalarca bebeğe hiçbir şey olmadı