Selam kızlar. Öncelikle inşallah hepimiz bebeklerimizi sağlıkla kucağımıza alırız. Tecrübeli annelerden önerileri bekliyorum. Bebeklerimiz doğduktan sonra nasıl bir uyku düzeni kurmalıyız. Kaç saatte bir emzirmeliyiz. Nasıl alıştırırsak öyle mi devam eder. Sanki hiç birşey yapamıyacak gibi hissediyorum🤦🏻♀️ Herkesin önerilerini bekliyorum.