Bsrlmnemr canım 9 ay boyunca hamile oldugunu anlamayan, hastaneye gidince doğurup gelen insanlar duyuyoruz. Demek ki illa belirti verecek diye bir şey yok. Seni anlıyorum, kaybın olduğu için çok hassassın ama 9 ay böyle geçmez kuzum. Sakinleşmeye çalış.