ebebegm Gokce_ şevval ada. yaren ada yağmur ada beyza ada.herşey olur neden olmasın. bi dizi vardı ada meryem di kızın adı
Didi6 Gokce_ Evet biraz kaba canım. Bir de arka arkaya fazla A olunca pek hoş durmuyor ama kendin bilirsin ☺️
Gokce_ Didi6 karar veremiyorum ya birsürü isim var ama evet bu diyemiyorum neden acaba 😂 çok araştırıyoruz belkide