Geçen sene aynı sorunum vardı kesem bozuktu bebek canlandıysa sorun olmaz ama bebek keseden dolayı oluşmadı kürtaj oldum şimdi tekrar hamileyim 31 hafta olduk sadece bi doktora daha gözükün canınızı sıkmak istemem sadece yaşadıgımı anlattım doktor İlk devlet hastanesi ne gittim orda bozuk dedi düşük olcak gibi görüyorum dedi tabi ben hemen özel e gittim 3 hafta peşpeşe gittim bi sorun yok dedi en son bebek oluşmadı kürtaj dedi yani 2 doktora gözükün yinede