Arkadaşlar bir duyuma göre, ultrasonda yuvarlak kafalı daha çok yuvarlağa bekleyen bir görüntüsü varsa bebişin kız, biraz daha farklı, şekilli, net yuvarlak olmayan kafa şekline sahip bebişlerde erkekmiş, bu doğru mu yoksa her zamanki şehir efsanelerinden mi😂🙄🤔( ortalama 10 haftalık ultrason görüntüsü)