Melooooo doğuma hazırlık kasılmaları onlar.ben de 34+6dayım.ben de 32.haftam da basladı.33.haftamda iken kasilma ile beraber sancı şikayeti ile doktora gittim.nst de sancım çıktı. o gece hastane de yattim.ciğer geliştirici vurdular.erken doğum riskin var dedi.böyle giderse 36 da alırız dedi.(zaten zorunlu sezeryan olucam)Şimdi doktordan geldim kontrolüm vardı.hafiften çıktı sancım.dünden beri yine semsert oluyor. Canımı da yakıyor .Su,nişan ya da düzenli sancı gelirse ya da artarsa direkt acilden giriş yapmamı söyledi yine.ben de dua ediyorum 36 ya kadar dursa diye.