Tubina Düşük tansiyon bebeğe zarar verir mi? 2 haftadır ara ara tansiyon 8-5 e falan düşüyor ayran fln içiyorum dinlenince düzeliyor. Doktoruma henüz sormadım ama bebek için bi tehlikesi olur mu acaba. 34.haftadayım bu arada
04052016mh Tubina doktor düşük tansiyon normal hamilelikte dedi benm de düşüyordu yüksek olursa problem dedi canım