firstmom Henüz 23 haftalığım ama hamilelik ilerledikçe sanki kabızlık sorunu da paralel bir şekilde ilerliyor gibi... Bir bardak su içsem bile şiş hissediyorum. Sizlerde nasıl geçiyor bu süreç, özellikle kabızlıkla ilgili tavsiyeleriniz var mı 🙄
candanote firstmom Bende bircok gebe gibi seninle ayni dertteyim.Hele birde demir hapi kullaniyorsan iyice artiyor .Ben bol su kuru kayisi dut yemeye calisiyorum .Ise yariyor sende dene istersen.
Asaltntyr firstmom bende de aynı sorun var o yüzden çok dikkat ediyorum. Magosit kullan dedi doktorum çok zorlanırsan. Bir de kuru kayısı yiyorum her sabah uyandığımda bol su içiyorum
Cileklipasta firstmom kivi, ananas, avokado, kefir hamileliğim bunlarla geçti 😄 ikinci trimesterde sorunum artınca her gün şurup içmek zorunda kaldım 🤷🏻♀️
firstmom candanote ben de kuru kayısıyı sıcak suya koyup, önce suyunu içip sonra kendisini yiyorum iki gündür inşallah fayda eder. Şimdi böyleyse ilerleyen zamanlarda nasıl olcak çok merak ediyorum 🤭😊
candanote firstmom 3 gunu gecerse doktoruna danis tabiki..Ben 27.haftadayim denemelerle sunu kesfettim kendimde duzenli yiyip bol su tuketince sorunum azaldi sende dinle vucudunu neyin iyi geldigini bulmaya calis bazen birimizde etki eden digerinde etmiyor cunku
firstmom Asaltntyr hemen hemen aynını yapmaya çalışıyorum ama çok su içince siz de kendinizi balon gibi hissediyor musunuz, çok rahatsız oluyorum ya 🤭
Semcan Magnezyumdan zengin gıdalar tüketmeye çalışın. Kullanmıyorsanız Dr ile konuşun size magnezyum toz takviyesi yapacaktır zaten. Kabızlık, kramp ve kısmen uykusuzluk gibi sorunlara çözüm sağlayacaktır