Kakulimmm Arkadaşlar bebeğim 16 haftalik oldu. Cinsiyet olarak erkek dediler. Tam erkek demedi ama. Iki kez bakınca büyük ihtimal erkek dedi. Once erkek diyip sonra kiz olarak değişen var mi
Burcunrn Kakulimmm aynıyız canım ☺️ Ben 16. Haftadayım 2 li tarama testi yaptırırken doktor kıza benziyor dedi.sonra kendi doktorum 14. Haftada kız gibi dedi. Ama kesin birşey demediler. Haftaya Salı günü gidicem. Artık kesin söyler herhalde ☺️☺️
Kakulimmm Burcunrn Allah hayırlısını nasip etsin insallah cümlemiz için canim. Ben ikili tarama yaptırmadım ilk kez tahmin aldim 😊
Afrze Ben varım . Ikili testte erkek dedi . Pztesi gittik kız gibi dedi. Kız görüyorum dedi . Kısmet bekliyoruz.
Kakulimmm Afrze hayırlısı olsun ya demek ki değişebiliyor tahminler. Ben etrafımdakilere söylemek için biraz daha bekleyeyim 😊
utnuspirinc [silindi] bana da %90 kiz dedi birde gittim alisvers yaptim ya haftaya kontrlum var bakaliminslhbuyuksok yasamam😂
Afrze Tabi bana iki ayrı doktor dedi . 2 li testi başka bi doktor yaptı . Bizim kendi doktorumuz ayrı .
utnuspirinc [silindi] yaa vala kayinvldemler bile alinca dayanamdim bende aldim simdi de acaba diyorum 😂ama %90 da baya net yahuu 🥰🥰