Hosgeldinbebegimm bilmedikleri isim olduğu için normal ama zamanla söyleye söyleye alışıyorlar. Başkalarının dediğine değil, içinden geçen neyse ona karar ver ve ona göre adım at🤗 banada annem bir sürü isim gönderdi sarp’dan vazgeçeyim diye ama vazgeçmedim ve koydum ismi, şuan kimse adı sarp ne biçim isim diye söylenmiyorlar umursamıyorlar bile ve seviyorlar adını söylemekte zorluk da çekmiyorlar 😅