hanımlar etrafta bi salgın var uyuz salgını anne tarafım hepsi kapmış hepsinde kaşıntı bilmem ne bişiler var bende bu aralar çok kaşınmaya başladım bi bacağım ve göğüs altım çok kaşınıyor psikolojik mi yoksa gerçekten banada mı bulaştı anlamıyorum 33 haftalık gebeyim bide doktoruma söylesem ilaç falan yazar mı ya da direkt dermatoloğamı gideyim nasıl kurtulacam bu illletten yardım edin arkadaşlar lütfen 🙏🏻