36+4 üm 34 haftalıkken kontrolüm vardı 2800 gr di bebeğimin kilosu bugün yine kontörle geldim bebeğim aynı kiloda doktor haftasına göre uyumlu ama sıkıntı stres mi yaptın dedi bende evet bu hafta arkadaşımı kaybettim ona çok üzüldüm dedim bebeğine yansımış dedi haftasına göre az mi kilosu bana normal geldi eşimde kızdı stres yapıyorsun çocuk kilo almamış dedinbugün ilk defa çatı muyaneside oldum çok canım acıdı hiç açılma yok dedi bilmiyorum çok mu evham yaptım acaba 😐😐