Arkadaşlar 21 haftalıkken ağrıyla doktora gittim 2 cm açılma olduğunu ve kesenin dışa sarktığını yani doğumun başkadığını söylediler.Hemen serumlar ipneler yaptılar kasılmayı önlemek için.Daha sonra ümraniye devlet hastanesine sevk edildim.geldiğim gün açıklığımın tama yakın olduğunu doğumun bu gece gerçekleşeceğini söylediler herkesten dua istedik ve 15.günündeyim çok şükür ne sancım var ne de belirtim ful yatıyorum.Doktor 24 ü geçersen bebeklerin yaşayabilie ama öncesinde yaşamaz dediler.Başına böyle bi durum gelen varmı ne kadar dayandınız bu şekilde.(lütfen kötü hikayeleri anlatmayın morale ihtiyacım var)