Merhaba herkese. 8 haftalık hamileyim. Kepez devlette tanıdık bir kadın doğumcu olduğu için 2 kez gittim muayeneye. Kan tahlili yapıldı ve ultrasondan bakıldı. Sıra testlere geldi. Testleri devlette yaptırmak mı mantıklı yoksa şimdiden özel hastaneye git. Paket program al mı dersiniz ? Hastane ve doktor konusunda nasıl bir yol izlemem gerekir hiç bilmiyorum 🤷🏼♀️deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim ☺️