HacerAycil Bugun kontrolum vardı 37+1 olduk ve 0 sancıyla 3 cm açıkligım varmış . Dualarinizi bekliyorum sancısız bu sekilde açılmaya devam etsin ;)
Gzd_ HacerAycil ay maşallah ya sağlıkla al kucağına allah yardımcın olsun çabucak geçsin inşallah bende 37+2 yim sende bize dua et de doğuralım artık
HacerAycil Gzd_ Amin . insallah sende bir an once alirsin kucagina saglikli ve hayirli sekilde :) gunlerimizde aynıymış