Ben çok ağır grip yaşadım geçen hafta suyu kaynat içine 1 yemek kaşığı kekik at kaynat sabah akşam basina çarşaf kapat buharına kendini tut. Bana ilaç veremem deyince kaynanam bunu yaptırdı ve çok rahatlattı akşam da yatmadan yapıp yatıyordum. Limon ve bal ılık su için. Doğal doğal geçiriyor inşallah