Zeynepdefne23 3 gün üst üste nişanım geldi. Dün gece 10dan beri karın altı ve kasık ağrım var hala kesilmedi. Devam ediyor. Bu durumu yaşayan var mi? Ama belden ağrım yok. Yarın kontrolum var bakalım nolcak dua edin bol bol lütfen 🙏
Aysemhmt Zeynepdefne23 dün sabah 8 de biri daha yazmıştı doğuruyorum galiba diye öğlene doğurdu sevindik. Darısı sana inşallah canım tek avazda bebeğinize kavuşursunuz inşallah
Zeynepdefne23 810473 38+1 im, açılmam olup olmadigini bilmiyorum cnm hastanem hic kontrol etmedi yarin edebilir, herkes belden girer diyor dogum sancisi icin hala belden giren bir agri yok
Zeynepdefne23 Aysemhmt amin insallah Allah razi olsun Rabbim herkesi bir nefeste avazda kurtarsin insallah, aci var ama dayanilmayacak gbi degl bekliyrm oyle, bebek hareketleri iyi şuan