Bahar2 Sultanci bence ilişki esnasında Arda’dan daha fazla uyarılma oluyor korkacak bişey olduğunu düşünmüyorum
Elifmstf Wala ben hamilelikten önce kendim ağda yapıyorum ama daha ilk aydan bel ağrım odugu için kuaföre gitmeye basladjm. Bı zararı sakıncası olduğunu dusunmuyorum. Sonuçta dıştan vajina içine bişey olmuyor canım
Nisa-Nalbantoglu Canım ne olur ne olmaz göbek etrafını ve bikini kısmını çok hırpalamasan iyi edersin 3.aydan sonra rahatlıkla yapabilirsin bence
Sultanci Teşekkür ederim kızlar yapım o zaman Çünkü ben normalde hep ağda yaparım arkadaşım da makinayla al zararı olur belki giyince size bi sormak istedim makina vurmak istemiyorum açıkçası