Hayraz Cydcyd ablam iki çocuğunda kullandı tek çatlak yok bende hamileyim şuan kullanıyorum 15. Haftadayım inşallah benimde olmaz ama genelde en iyisi lierac deniyor.
Meralll59 Cydcyd hindistan cevizi yağı mecitefendi .ben yıllarca makyaj için kullanıyordum.hamilelikte de tüm vücuduma sürüyorum.34.haftam çatlak 0👍👍ki iç karnında yok görsen karnımı 40 hafta dersin.
Nml06 Cydcyd Merhaba, yazılanların her birini denedim ve hiçbir faydasını görmedim. Kimi tüylenme yaptı o yüzden akışına bıraktım, genetiklik yanı da olduğu için işe yaramadı büyük ihtimalle
Nisa-Nalbantoglu Bence tek bi şey kullanma ben mustela, badem yağı,kakao yağı, üzüm çekirdeği yağı,bebek yağı,zeytinyağı hepsini kullanıyorum:) 16. Haftadan başladım