Merhaba kızlar pazartesi günü dogum yaptım sezeryanla. Bebegimi emziremeden solunum sıkıntısından dolayı küveze aldılar göğüslerimde acayip süt birikti şişti. Elektirikli pompa kullanıyorum bir işe yaramıyor hiç süt cıkmadıgı için. Ne yapmam gerekiyor basına gelen varmı yardımcı olun lütfen