Begum100 dün İsmail temura gittim memnun kalmadım gibi yeni hamileyim baktı bişey demedi tahlil istedi kan pıhtılaşmam 2 düştüğüm var iğne yazması lazım hemen 3 te gittim 5 e kadar tahlil çıkar dedi 4 te odasına girdim sekreter vardı çıktımı sonuç dedim baktı yok dedi geri bana bekle dedi doktor sekreter de e doktor yok toplantısı vardı gitti sen yarın gel dedi boşu boşuna bekledim bugün tekrar gidicem