[silindi] Bel agrisi sorunu yasiyormusunuz sizde bide hafif kasik agrisi bi tek bende mi var merak ettim
Misssimsek [silindi] bizde 14 haftalık olduk nerdeyse bir haftadır bende de var kasik bel ağrısı artık endişelenmeye başlıyorsun cuma kontrolüm var. Yalnız değilim demekki
[silindi] esss27 umarim sifa buluruz ben kendime degilde bebege bisey olmasindan korkuyorum yeni basladi bide
[silindi] Misssimsek benim pazartesi var kontrolum ama sanirim bekleyemiycem bende aynen yanliz olmamak guzel
Cydcyd Kasık ağrısı bende de var bazen şiddetli kramp gibi oluyor bir an da ben de tedirgin olmuştum😕