Günaydın arkadaşlar ben 52 gün önce 10 haftalıkken düşük yaptım kürtaj oldum bebeğim 8 haftalıkken gelişimi durmuş ve kalbimi de durmuş fakat bunu 10 haftalıkken öğrendik ve ben hiç hissetmedim bebeğimin böyle olduğunu. 1 hafta sonra doktorumla görüştüm folik asit kullanmamı söyledi 52 gündür kullanıyırum. Ben 5 mg folbiol kullanıyorum Sonra kürtajın 38.günü regl oldum. 7 ocak reglimin ilk günü ve ben şuan yumurtlama dönemindeyim tekrar hamile kalır mıyım bilmiyorum ama istiyorum da bunu yaşayan var mı? Bir de folbiol kullanıp hamile kalan?