SedaveSusam İki girişi var alt girişinde biraz Park sorunu var otoparkı da var sanırım ama ücretli olabilir biz oraya park etmedik ama bi daha ki gidişimiz de diğer girişinden acil kısmından gitmeyi deneyeceğiz sanırım orda daha rahat Park yani bu gece tahlil vermeye gittim orayı fark ettim öyle benziyordu ama yine de gündüz bakmak lazım ama ön girişi evet Park sıkıntı işlek bir cadde çünkü 😊